Categorie: Helder

Contentcreatie

Het project Maandelijkse Nieuwsbrief voor de medewerkers van de Jumbo supermarkten in heel Nederland.
De opdracht  Artikelen schrijven over bijvoorbeeld nieuwe producten, verkoopacties, personeelszaken en recente technische ontwikkelingen op de winkelvloer. Maar ook interviews met medewerkers, teamleiders, directies en de cco. Kortom, content leveren; toegankelijk, helder, enthousiasmerend. Inclusief deskresearch, redigeren en corrigeren tot minuten vóór het drukken. Lees verder →

Personeelskrant raakt wat andere media missen

Het medium Papieren kwartaalkrant (tabloidformaat) voor de medewerkers van alle Jumbo supermarkten in Nederland.

De opdracht Artikelen schrijven in het kader van de interne communicatie, over nieuwe ontwikkelingen, diensten en producten binnen de organisatie en in de winkels; medewerkers informeren/enthousiasmeren over winkelformule; interviews houden met klanten, medewerkers op de winkelvloer, distributiecentra en hoofdkantoor; deskresearch; redactie; correctie. Lees verder →

Een magazine brengt leven in de zaak

Het project Algemeen magazine voor een grote regionale organisatie op het gebied van ouderenzorg, met 12 woonzorgcentra, thuiszorg en woonzorgprojecten. Het magazine richt zich op cliënten en familieleden.

De opdracht Artikelen schrijven over nieuwe ontwikkelingen in de ouderenzorg en relevante gebeurtenissen binnen de organisatie; interviews met bestuursleden, cliënten en medewerkers; kandidaten voor de interviews vinden; content leveren; deskresearch; redactie; correctie. Lees verder →

Heldere informatie, meer veiligheid

Relevante informatie over veiligheidsprocedures binnen bedrijven en instellingen kan van levensbelang zijn. Die informatie moet dan ook helder en overzichtelijk worden gepresenteerd, ondersteund met overtuigende argumenten. Deze brochure is gericht aan de medewerkers van een groot ziekenhuis. Lees verder →

Technisch design in the picture

Technisch design zit nog te vaak in de donkere technische hoek. Onzichtbaar voor Jan en Ingrid van de Straat. Alsof zij niet geïnteresseerd zijn in gadgets die hun leven een verrassende wending kunnen geven. Ze zouden er graag in geuren en kleuren over lezen. En dat kan. In Dutch Design Magazine. Lees verder →